השתלות דנטליות

הדרך האופטימלית ביותר לשיקום הפה היא בעזרת השתלות דנטליות. הצורך בשיניים תותבות הפך בשנים האחרונות ללא רלוונטי עם הטכנולוגיה הממוחשבת והמתקדמת שהתפתחה בתחום השתלות השיניים. יותר ויותר מבוגרים עוברים השתלות שיניים ושומרים על מראה צעיר וחיוני של הפה.

השתלת שיניים ללא כאבים

עם שיפור הטכנולוגיות לשיקום הפה פותחו שיטות ייחודיות לטיפולים ללא כאבים. היום ניתן לבצע השתלת שיניים ללא כאבים בעזרת הרדמה מקומית או הרדמה כללית.

השתלת שיניים ללא כאבים היא נחוצה לכל מטופל ובעיקר למטופלים החוששים מטיפולי שיניים.

שתלים בפה לאנשים הסובלים מחרדת טיפולי שיניים

אנשים הסובלים מחרדת טיפולי שיניים יכולים לעבור טיפולים מורכבים בשיניים ללא כאב. טיפולי שיניים מורכבים, הכוללים שתלים בפה, יכולים להתבצע על-ידי רופאים המתמחים בהשתלות דנטליות. ישנם רופאי שיניים המתמחים בטיפול בחרדת טיפולי שיניים ועוזרים למטופלים לעבור שיקום שיניים בצורה יעילה ורגועה.

השתלת עצם בלסת

מטופלים המגיעים למרפאת שיניים עוברים בדיקות מקדימות לפני כל טיפול הכולל השתלות דנטליות. בחלק מהבדיקות הללו מתגלים מקרים בהם העצם בלסת נסוגה או לא חזקה מספיק בכדי להחזיק את השתלים המותקנים בפה של המטופל. במצבים הללו יש צורך בהשתלת עצם בלסת. השתלת זו נעשה ברוב המקרים בלסת העליונה ודורש מיומנות וניסיון של רופאים אשר עברו הכשרה לטיפול מהסוג הזה. אם אתם צריכים לשקם את הפה בעזרת השתלות דנטליות, רופאי השיניים של מרפאת חיוך מושלם
יעשו זאת עבורכם.
​​​​​​​

השתלות דנטליות עלי-ידי רופאי השיניים של מרפאת חיוך מושלם בע"מ

המרפאה של חברת חיוך מושלם בע"מ מספקת ללקוחותיה טיפולי שיקום הפה בשיטות שונות ומתקדמות. מטופלים אשר מסורבים להשתלות דנטליות במרפאות אחרות עקב מחסור בעצם הלסת, מוזמנים להגיע למרפאת חיוך מושלם ולבצע שיקום פה בעזרת השתלת עצם בלסת. צוות מרפאת חיוך מושלם מצטיין בטיפולים מורכבים לשיקום הפה ומשקיע את מירב המאמצים בהחזרה של השיניים והחניכיים של המטופלים למצב אופטימלי, אסתטי ובריא. אם אתם מחפשים מרפאת שיניים מקצועית לטיפולים הדורשים השתלות שיניים, מרפאת חיוך מושלם, הנמצאת בעיר ראשון לציון, היא המקום המתאים ביותר עבור השיניים שלכם. תיהיו סמוכים ובטוחים שלאחר הטיפול אתם תצאו עם חיוך מושלם עם שיניים חזקות ובריאות.

אלטמן קידום עסקים