אסתטיקה של הפה

אסתטיקה של הפה

ביקור אצל רופא שיניים יכול להיות ביקור קצר, יעיל ואפילו נעים. טיפולי אסתטיקה של הפה הפכו לפופולריים בעשורים האחרונים והם נחשבים לטיפולים פשוטים יותר וקצרים.

טיפולי אסתטיקה של הפה כוללים גם את טיפולי השיננית המוכרים הדואגים לניקיון השיניים באופן שוטף ורציף. ניקיון הפה אצל השיננית הוא חשוב לא רק מבחינה אסתטית אלא גם מבחינה בריאותית. מראה נקי של השיניים הוא ברוב המקרים גם מראה בריא של שיניים חזקות ומתוחזקות.

אסתטיקת הפה והחניכיים

החניכיים הם חלק חשוב בחלל הפה וטיפול בהן הוא קריטי לבריאות השיניים. חניכיים שלא מטופלות כראוי פוגעות גם בחזות הכללית של הפה. בכדי לשמור על אסתטיקת הפה באופן קבוע, אנחנו צריכים לשים דגש גם על הטיפול בחניכיים באופן יום יומי וצחצוח שיניים באופן עדין בכדי לשמור על חניכיים חזקות ובריאות.

אסתטיקה דנטלית בהתאמה אישית

כיום, ניתן לקבל טיפול באסתטיקה של הפה לפי התאמה אישית ולפי הצורך של כל אחד ואחד. לדוגמא, אם יש לכם חורים רבים בשיניים אשר צבועים בחומר כסוף, ניתן להחליף את הסתימות הללו לסתימות בצבע לבן. טיפול זה הוא יחסית קצר ופשוט משאר הטיפולים. דוגמא נוספת היא הלבנת שיניים במרפאה המקנים לשיניים מראה נקי ומצוחצח. טיפולים נוספים של אסתטיקה דנטלית הם יישור שיניים והשלמת רווחים בין השיניים.

אסתטיקה שיניים לילדים

אחוז גדול מטיפולי אסתטיקה שיניים לילדים הוא יישור שיניים. שיניים עקומות הן תוצאה של גורמים שונים כגון גנטיקה, שימוש במוצצים או מציצת אצבע בגילאים בוגרים.

טיפול אסתטיקה שיניים נוסף לילדים הוא השלמות שיניים. ילדים נוטים ליפול הרבה בעת משחק ונפילה ושבירת שן היא נפוצה מאוד בקרב ילדים.
​​​​​​​

אסתטיקה של הפה עם הרופאים של מרפאת חיוך מושלם בע"מ

אם אתם מעוניינים בחיוך מושלם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מרפאת חיוך מושלם בע"מ הנמצאת ברחוב כיכר המייסדים 2 בעיר ראשון לציון. המרפאה מצויידת בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לאסתטיקה של הפה ומטפלת במאות מטופלים בכל שנה המעוניינים לשפר את המראה הכללי של הפה והשיניים. בשביל להשיג חיוך מושלם תוכלו לקבוע עם צוות המרפאה ולעשות התאמה בין הצרכים שלכם לבין טיפולי אסתטיקה של הפה הקיימים היום.


אלטמן קידום עסקים