השתלות ביום אחד

הטכנולוגיה המתקדמת של השנים האחרונות הגיעה גם לתחום טיפולי השיניים. כיום ניתן לבצע טיפול בעזרת טכנולוגיה ממוחשבת המפחיתה את זמן הטיפול ואת הצורך בחיתוכים רבים. הטכנולוגיה המתקדמת של רפואת השיניים מאפשרת לבצע השתלות ביום אחד. השתלות ביום אחד מתבצעות על-ידי רופאים המתמחים בהשתלות שיניים ונעשית ברוב המקרים עם הרדמה מקומית או מלאה. ההחלטה על סוג ההרדמה תלוי בסוג הטיפול, מצב השיניים, החניכיים והרגישות של המטופל לכאבים.

השתלות בהרדמה מלאה

טיפולי שיניים מורכבים דורשים לעיתים הרדמה מלאה של המטופל. השתלות בהרדמה מלאה מתבצעים על-ידי צוות מיומן של רופאים הכולל רופא מרדים שתפקידו בצוות הוא לדאוג שההרדמה תיהיה מתאימה למצב המטופל. הרופא מחליט האם יש צורך בהרדמה מלאה או מקומית.

השתלות שיניים בכל הפה

כחלק מטיפול בשיקום הפה ניתן לבצע השתלות שיניים בכל הפה. השתלות שיניים בכל הפה מקצרות את תהליך הטיפול ומאפשרות לרופא להתקדם עם הטיפול באופן מהיר יחסית. ישנו מעקב של הרופא אחר הטיפול ומצב השתלים בפה.

השתלות שיניים ללא כאבים

החשש של רבים באוכלוסייה מטיפולי שיניים מונע מהם להגיע לטיפול למרות הידיעה כי הטיפול הוא הכרחי, חשוב ומשפר את איכות חייו של המטופל. היום ניתן לבצע את שיקום הפה והשתלות שיניים ללא כאבים. ישנן שלוש דרכים עיקריות להפחתה של כאבי המטופל. אחת מהן היא הרדמה מקומית, השנייה היא הרדמה בעזרת גז צחוק והשלישית היא הרדמה מלאה הנפוצה בעיקר בביצוע השתלות ביום אחד. אם אתם מחפשים מרפאת שיניים המתמחה בהשתלות ביום אחד, אתם מוזמנים לפנות למרפאת השיניים חיוך מושלם בע"מ.
​​​​​​​

השתלות ביום אחד במרפאת חיוך מושלם בע"מ

מרפאת השיניים חיוך מושלם בע"מ ממוקמת בעיר ראשון לציון ומגיעים אליה מטופלים מכל הארץ. בכדי לבצע התאמה מלאה של שיקום הפה למטופל המגיע למרפאה, צוות המרפאה מבצע הדמיית שיקום פה על-ידי טכנולוגיה ממוחשבת ומתקדמת. המרפאה מצטיינת בטיפול מהיר ומקצועי לכל מטופל והתאמת הטיפול לצרכיו. אם אתם מעוניינים אך חוששים להגיע לטיפול לשיקום הפה, מומלץ לכם לפנות למרפאת חיוך מושלם ולקבל ייעוץ לקבלת הטיפול המתאים לכם ביותר. צוות המרפאה ידאג שתצאו מרוצים ועם חיוך מושלם ופה בריא ויפה.

אלטמן קידום עסקים