אול און פור

אול און פור

אחת השיטות החדישות ביותר לשיקום שיניים היא שיטת אול און פור. שיטה זו הגיעה מפורטוגל ומהווה פריצת דרך בקיצור הזמן של תהליך השתלת השיניים.

מטופלים אשר איבדו שיניים רבות בפה ימצאו את שיטת אול און פור מושלמת עבורם. בטיפול בשיטה הזו ניתן להתקין בפה של המטופל שיניים תוך יום אחד. הרופא מתקין ארבע שתלים במכה אחת והן מהוות את הבסיס ל-12 שיניים מלאכותיות המורכבות על השתלים. התהליך מקצר התקנה מלאה של שתלים וחוסך את הרמת הסינוס הנדרש בחלק גדול מטיפולי השתלת השיניים.

אול און סיקס

לעיתים, העצם הקיימת בפה של המטופל נסוגה עם השנים או קיימת עצם באיכות לא טובה בכדי להחזיק את מבנה השיניים החדשות. במצב כזה רופא השיניים יבצע התקנה של עוד 2 שתלים בתהליך. תהליך זה שבו מוסיפים עוד 2 שתלים בטיפול נקרא אול און סיקס. ישנם מצבים בהם הרופא נדרש להחדיר 8 שתלים בכדי שתיהיה תמיכה מלאה לשיניים שיורכבו לאחר מכן.

שתל בשן

במצבים בהם למטופל חסרה שן בודדת, יש אפשרות לבצע התקנה של שתל בודד. שתל הוא דמוי בורג המחליף למעשה את שורש השן, עליו מרכיבים מבנה וכתר.

שתל בשן ניתן לבצע במקום אחד או בכמה מקומות במקביל או בשיטת אול און סיקס.

שתל זירקוניה

בניסיון לשפר את איכות השתלים של רופאי השיניים פותחו חומרים שונים בכדי ליצור שתל שאינו מכיל מתכת. כך פותח שתל זירקוניה שנחשב לאסתטי יותר משתלים רגילים.

שתל זירקוניה מתאים יותר מבחינה ביולוגית לחניכיים והוא בעל רקמות רכות ונטולות מתכת. הוצאת המתכת מתהליך התקנת השתלים בטיפולי שיקום הפה היא השאיפה של כל מרפאות השיניים היום. אם אתם צריכים לבצע השתלת שיניים אתם מוזמנים לעשות זאת במרפאה המקצועית חיוך מושלם.
​​​​​​​

אול און פור במרפאת חיוך מושלם

במרפאת חיוך מושלם הנמצאת בראשון לציון, מבצעים על בסיס יומי התקנה של שתלים למטופלים רבים. ניתן לבצע את התקנת השתלים בשיטת אול און פור ולחסוך בזמן הטיפול והשיקום של הפה. לחיוך חדש ומלא שיניים פנו עכשיו למרפאה וקבעו פגישה עם צוות הרופאים.

אלטמן קידום עסקים