טיפול שורש בראשון לציון

טיפול שורש בראשון לציון

השיניים מורכבות למעשה בתוך החניכיים באמצעות השורש אשר נמצא בתוך עצם הלסת. אך כאשר חודרת עששת אל תוך השן, החיידקים חודרים היישר מהרוק שבחלל הפה, פנימה. אותה חדירה יכולה לגרום לזיהום, שעלול להתפשט. טיפול שורש בראשון לציון מבצע למעשה איטום של מעברים אלו, כך שהחיידקים לא יוכלו לחדור, על ידי איטום וניקוי מקצועי ומקיף של תעלות השורש. הליך זה נקרא טיפול שורש. חיוך מושלם הנה מרפאה מקצועית לרפואת שיניים, ומתמחה במגוון תחומים, טיפול שורש בראשון לציון בפרט. כל טיפול מתבצע על ידי צוות מקצועי בעל סטנדרטים גבוהים ובעל ניסיון רב.

טיפול שורש במרכז

טיפול שורש הינו הליך שמסיר את העששת מן השן ומהכותרת, תוך כדי ניקוי התעלה בה נמצאים החיידקים, לאחר סיום ההליך, אוטמים בחזרה את התעלה, על מנת למנוע זיהום וכניסה מחודשת של חיידקים לאיזור.  זמן מה לאחר סיום התהליך, המטופל בדרך כלל חוזר לביקורת אצל הרופא המטפל שלו, על מנת לוודא כי האיזור מחלים בצורה הטובה ביותר.

טיפולי שורש במרכז

טיפול שורש בראשון לציון הינו למעשה טיפול נקודתי בעששת (ריקבון של קירות השיניים), שגורמת לפגיעה משמעותית בבריאות השן. מדובר בטיפול יחסית שגרתי, אך דורש ידיים מנוסות, של איש מקצוע אשר מתמחה בתחום. בחיוך מושלם מתמחים במגוון רחב של טיפולים, ומציעים טיפול שורש בראשון לציון על ידי מומחים בתחום, בעלי ניסיון רב שנים.
​​​​​​​

טיפולי שורש בראשון לציון

ללא שורש השן, לשן למעשה לא יהיה במה להאחז, ובהתאם לכך לא תהיה יציבה. טיפולי שורש מתבצע במקרים של ריקבון או זיהום בשן, בדרך כלל בעקבות עששת, שמגיעה עד לעומקי שורש השן. במקרים כאלה, בהם הזיהום מתפשט וחודר פנימה, טיפול שגרתי של סתימה חיצונית לא מספיק. את טיפול השורש עושים בהרדמה מקומית, כך שבזמן הטיפול לא חשים בכאבים, וניתן לעבור את ההליך בקלות יחסית. למרות שמדובר בטיפול נפוץ, הוא דורש ידיים מקצועיות ומנוסות במיוחד, על מנת לא לפגוע בתעלה ולגרום להחמרה בזיהום. חיוך מושלם מבצעים טיפולי שיניים רבים ומגוונים, ומתמחים בטיפולי שורש בפרט. כל הטיפולים מתבצעים על הצד המקצועי והטוב ביותר.


אלטמן קידום עסקים